Categorii
Soluție plată

Anulare comenzi și retururi

Anulare comenzi și returnări

În continuare veți găsi un rezumat legat de politica de anulări și returnări a produselor. Pentru a citi condițiile noastre în întregime, vă rugăm să accesați pagina - Termeni ai cumpărării

Aveți dreptul de a:

  • Anula comanda înainte de a fi expediată către dumneavoastră
  • Returna produsele pentru rambursarea completă până la 365 de zile de la cumpărare
  • Cere schimbul produselor până la 365 de zile de la cumpărare

Cum puteți anula comanda înainte de a fi trimisă?

Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu detaliile comenzii la contact@netoptica.ro. Acest lucru anulează în mod eficient comanda dumneavoastră, împiedicând stabilirea unui contract comercial. În majoritatea cazurilor, anularea înseamnă că expedierea nu va avea loc. Uneori însă, capacitatea noastră de a opri expedierea poate fi limitată de tipul expediere folosit pentru comanda dumneavoastră.

Cum puteți returna produsele comandate pentru rambursare sau pentru schimbul acestora?

Puteți returna produsele comandate pentru rambursarea costurilor sau pentru schimbarea acestora până la 365 de zile de la cumpărare, sau până la 14 zile în cazul ochelarilor de vedere sau a celor de soare. Din păcate nu putem accepta returnarea bunurilor făcute la comandă. Vă rugăm să ne informați decizia dumneavoastră prin intermediul unui email în care să includeți detaliile comenzii și solicitarea fie de rambursare, fie de schimb la contact@netoptica.ro. După confirmarea solicitării dumneavoastră, trebuie să ne trimiteți produsele în maxim 5 zile lucrătoare. Costurile de returnare vor fi asigurate de dumneavoastră.

În urma e-mailului dumneavoastră, vom înregistra o cerere de ridicare a coletului de la adresa dumneavoastră, iar costul unui retur este de 10 lei.

Dacă doriți, puteți să trimiteți coletul prin modalitatea de transport aleasă de dumneavoastră, trebuie doar să ne informați acest lucru pe email pentru a putea primi adresa și datele de contact. Vă rugăm nu trimiteți pachetul de tip plata ramburs, noi vă vom returna banii prin aceeași modalitate aleasă de dumneavoastră la plasarea comenzii.

Bunurile returnate trebuie să fie nedeschise, nefolosite, să aibă ambalajul nedeteriorat și trebuie să aibă cel puțin 6 luni până la data de expirare.

În cazul în care solicitați un ramburs, vom începe procedura în 2 zile lucrătoare de la confirmarea solicitării și vă vom returna banii prin aceeași modalitate aleasă de dumneavoastră. În cazul în care ați optat pentru plata la livrare, vă vom returna banii prin intermediului transferului bancar direct în contul dumneavoastră. Nu trebuie să plătiți nicio taxă adițională de returnare a produselor. Putem reține rambursul până în momentul primirii bunurilor sau a unei evidențe că ați trimis produsele înapoi către noi.

Puteți de asemenea să schimbați produsele comandate pentru altele de aceeași valoare. Veți putea achiziționa astfel produse de o sumă cel puțin egală, sau mai mare decât cea inițială, întrucât nu putem realiza o rambursare parțială dacă suma produselor noi este mai mică decât cea inițială.

Pentru orice întrebări, nu ezitați să ne contactați la contact@netoptica.ro